Інтерни спеціальність "Загальна практика - сімейна медицина"

Інтерни спеціальність "Загальна практика - сімейна медицина"

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

У зв'язку із введенням карантину в навчальних закладах України

на період з 17.03.20 по 03.04.20 навчання інтернів на кафедрі шкірних та венеричних хвороб

проводиться за дистанційною формою.

Тематичний план

занять для лікарів-інтернів (другий рік навчання)

за фахом «Загальна практика – сімейна медицина»

з курсу «Дерматовенерологія»

у весняному семестрі 2020 року

Розклад ZOOM-конференцій:

Розділи та теми навчальної програми

з курсу «ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ»

для лікарів-інтернів за спеціальністю

«Загальна практика – сімейна медицина»

Перелік літератури для підготовки інтернів до занять

Завдання для оцінювання самостійної підготовки інтернів на дистанційному навчанні:

Адреса для надсилання рефератів:

До уваги інтернів!

Інструкція

до занять, що проводяться за дистанційною системою

для лікарів-інтернів спеціальності «загальна практика-сімейна медицина»

Дисципліна: «Дерматологія. Венерологія»

На сторінці кафедри шкірних та венеричних хвороб ДЗ «ДМА» у розділі «Дистанційне навчання», згідно календарно тематичного плану та розкладу занять визначається вид та тема заняття, інтерн ознайомлюється з методичними матеріалами, роздруковує бланк Протокол заняття, власноруч з дотриманням принципів академічної доброчесності, заповнює протокол та надсилає фото роботи в форматі JPEG (дві сторінки на одному фото в якості, достатньої для перевірки) для перевірки на адресу: dsma.dermaven.intsem@gmail.com

Назву теми письма та файлу документа інтерн має вказати у наступному форматі:

Дата (__.__.__.) номер групи (___) номер теми (__) Прізвище Ім’я

Наприклад:

12.03.20_2_2_Шевченко_Ірина

У термін з 9.00 ранку до 15.00 дати проведення заняття, згідно розкладу та тематичному плану.

Якщо роботи інтерна не будуть надіслані для перевірки у вказаний термін, то інтерн отримує відмітку про невідвідування заняття.

Оригінали робот мають бути передані на кафедру при заповненні учбової документації.

З метою отримання консультацій у дистанційному режимі від викладача кафедри студент має надіслати листа, в темі якого зазначити:

"ПИТАННЯ_Дата _Прізвище_ініціали".

Наприклад: ПИТАННЯ_17.03.20_Шевченко_ВП.

Далі викласти питання.