Інтерни спеціальність "Загальна практика - сімейна медицина"

Інтерни спеціальність "Загальна практика - сімейна медицина"


Тематичний план

  занять для лікарів-інтернів (другий рік навчання)

за фахом «Загальна практика – сімейна медицина»

з  курсу  «Дерматовенерологія»

у осінньому семестрі 2022


 

 

 Розклад ZOOM-конференцій:

Розділи  та теми навчальної програми

з курсу  «ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ»

для лікарів-інтернів за спеціальністю

«Загальна практика – сімейна медицина»

      

Перелік літератури для підготовки інтернів до занять

Завдання для оцінювання самостійної підготовки інтернів на дистанційному навчанні:

Адреса для надсилання рефератів: 

                                                             До уваги інтернів! 

    

                                                                              Інструкція

                                 до занять, що проводяться за дистанційною системою

                    для лікарів-інтернів спеціальності «загальна практика-сімейна медицина»

                                                  Дисципліна: «Дерматологія. Венерологія»

 

На сторінці кафедри шкірних та венеричних хвороб ДЗ «ДМА» у розділі «Дистанційне навчання», згідно календарно тематичного плану та розкладу занять визначається вид та тема заняття, інтерн ознайомлюється з методичними матеріалами, роздруковує бланк Протокол заняття, власноруч з дотриманням принципів академічної доброчесності, заповнює протокол та надсилає фото роботи в форматі JPEG (дві сторінки на одному фото в якості, достатньої для перевірки) для перевірки на адресу: dsma.dermaven.intsem@gmail.com

Назву теми письма та файлу документа  інтерн має вказати у наступному форматі: 

Дата (__.__.__.) номер групи (___) номер теми (__) Прізвище Ім’я

Наприклад:

12.03.20_2_2_Шевченко_Ірина

У термін з 9.00 ранку до 15.00 дати проведення заняття, згідно розкладу та тематичному плану.

Якщо роботи інтерна не будуть надіслані для перевірки у вказаний термін, то інтерн отримує відмітку про невідвідування заняття.

Оригінали робот мають бути передані на кафедру при заповненні учбової документації.

З метою отримання консультацій у дистанційному режимі від викладача кафедри студент має надіслати листа, в темі якого зазначити:

"ПИТАННЯ_Дата _Прізвище_ініціали".

Наприклад:       ПИТАННЯ_17.03.20_Шевченко_ВП.       

Далі викласти питання.